Hoi!
Maandag 2 december is de monteur langsgeweest om modem e.d. aan te sluiten. Dit is allemaal gelukt maar hij had slecht nieuws want er komt geen signaal binnen in de meterkast. Monteur heeft een melding gedaan zodat er iemand van KPN contact met mij zou opnemen. Dit is niet gebeurd, dus gisteren de klantenservice van T-Mobile gebeld, daar kreeg ik te horen dat de melding inderdaad is doorgezet en dat kpn 48 uur heeft om dit op te pakken en aan te sluiten én dat ik daarvoor geen afspraak hoef te maken want in principe hoeven ze niet in huis te zijn. Ik zou vanzelf bericht moeten krijgen van T-Mobile dat de aansluiting gelukt is. Die 48 uur zijn inmiddels voorbij, en ik heb nog niks gehoord en ook nog geen verbinding.
Er werd aan de telefoon gesuggereerd dat ik eventueel zelf contact kan opnemen met Kpn na die 48 uur, maar daar kunnen ze niks voor mij betekenen want ik ben geen klant.
Dus wat kan ik wel doen zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost? Want zonder internet thuis is best onhandig. (Ik zie aan andere topics op dit forum dat sommige mensen weken hebben moeten wachten..)
Groet!
Ilse