Bedankt voor je reactie
Bedankt dat je ons van deze foto's kon voorzien
Daarom heb ik een sterk vermoeden dat er nog iets met de internetlijn geregeld moet worden. Hierover zal ik contact opnemen met de lijnbeheerder. Wellicht dat een aparte monteur hier nog langs voor moet komen, en als dat het geval is breng ik je zeker op de hoogte.
Hoewel ik verwacht dat Guidion nu niks voor je kan betekenen, raad ik je wel aan om de afspraak te laten staan. Deze kan te zijner tijd nog afgezegd worden.
Geef het gerust aan als je nog vragen, verzoeken, of een rondzwervend T-Mobile Mobiel abonnement hebt waarop ik je van extra data kan voorzien. Voor nu wens ik je desondanks nog een mooie avond toe, en wij houden contact!
ik had verkeerd gekeken :)
Zie dat je al geprobeerd hebt.
Toch leuk om de binnenkant van een meterkast te bewonderen.
Maar het lijkt erop dat de vorige/vorige bewoners Ziggo als provider hadden gelet op kabelwerk van foto 2.
Ook echte hobbyisten die een splits in de netwerkkabel gemaakt hadden om ergens 2 aansluitingen via 1 kabel mogelijk te maken (knip van foto 1)
Dergelijke netwerk aansluiting moet je alleen in het uiterste geval van nood gebruiken, liever helemaal niet en terug brengen in een normale staat van 1 stekker op de kabel, dus ook de andere zijde van die kabel.
Zover ik het hier kan beoordelen is foto 5 de LIJN 1 aansluiting de enig juiste plaats om een kabeltje naar de DSL van de modem te doen.
Foto 4 toont een splits in een telefoon kabel die je ook niet kan gebruiken (als aansluiting op DSL) omdat hier een potentiële BridgeTap gemaakt kan worden.
Hi
Je gaf aan dat je al alle mogelijke kabeltjes geprobeerd had, maar mocht je nog niet de kabel uit foto 5 gebruikt hebben zoals
In de achtergrond blijven wij de zaak voor je in de gaten houden. Laat het gerust weten als je nog vragen of bevinden vanaf jouw kant hebt!
Goedemorgen allemaal, ja hoor ik heb fijne feestdagen gehad
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.