Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Smellysock
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt, ik help je graag verder. Ik ben direct het systeem ingedoken, maar ik zie dat de afspraak met Guidion is geannuleerd omdat er geen afspraak is ingepland. Ik heb gelijk een nieuw monteursverzoek ingediend. Je ontvangt hier vandaag een e-mail over met een link om de afspraak in te plannen. Zodra de monteur van Guidion is langs geweest voor de installatie, zal de overstap plaats vinden en beginnen wij met het leveren van onze diensten.
Hoi Teresa,
Dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad de monteurs afspraak geannuleerd. Zoals ik het las was dit een optie om dan zelf de installatie te regelen.
Het heeft mijn voorkeur de installatie zelf te doen. Kun je de apparatuur zenden, zonder een afspraak met Guidion?
Als het makkelijker is om opties in persoon te bespreken dan mag je me ook bellen.
Groet,
S
@Smellysock In sommige gevallen mag je de installatie inderdaad zelf uitvoeren. Hoe dit precies zit lees je hier: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido
Echter moet er in jouw geval nog een patch geplaatst worden door de monteur. Ik adviseer je om toch een afspraak in te plannen. Zo loop je ook geen risico dat de garantie verloren gaat.