Dag allemaal, ik ben net overgestapt van KPN naar Odido. Om meerdere redenen, maar één belangrijke was dat het PON-kastje van KPN niet goed werkt, en de service bij KPN erg slecht was (vond ik toen).
Aangemeld als nieuwe glasvezelklant bij Odido, mede omdat mijn vrouw en ik allebei ook ons mobiele abonnement hier hebben. In het pakket zat echter alleen een modem (wist ik niet, ik heb netjes gewacht tot de monteur van Guidion er was). Dit is door Odido verkeerd verstuurd.
Bij de installatie op vrijdag 27 oktober bleek dus dat het geheel niet ging werken en ik bij Odido achter zo'n nieuwe PON aanmoest. Direct gebeld en het zou natuurlijk meteen geregeld worden.
Maandag 30 oktober weer gebeld voor een update. De adviseur van de klantenservice checkte het: ja hoor, hij is verstuurd. U hoort altijd binnen drie werkdagen verder.
Niet dus.
Vanochtend heb ik weer gebeld, maar nu is ‘ie écht besteld hoor meneer! Hij komt eraan!
Inmiddels begin ik wel flinke spijt te krijgen van de overstap. Als iemand in deze community nog een shortcut weet om in contact te komen met Odido (wellicht is dit 'm wel)? De chat is waardeloos en weer in de wacht staan bij de klantenservice om vervolgens m'n volledige NAW-gegevens tegen een computer te vertellen heb ik niet zo'n zin in.
Kijk er wel naar uit om gewoon internet te hebben thuis. Ik heb 'm met de oude PON nu half aan de praat maar het werkt voor geen meter.