Skip to main content

Hi!

 

Begin dit jaar had ik een glasvezelpakket bij Odido vooruitbesteld voor internet en TV. De installatie van de glasvezel binnenshuis had behoorlijke vertraging opgelopen, maar inmiddels is een kleine maand geleden de boel naar binnen getrokken en geplaatst. Ik heb een mooi kastje klaar staan van ODF om de modem op aan te sluiten. Een paar dagen voor de komst van de monteur had ik ook het installatiepakket ontvangen.

 

Ik heb nog even afgewacht omdat ik begreep dat ik nog een bevestiging zou moeten ontvangen van de activatiedatum, maar nu het na een maand nog steeds stil blijft (en ik ook in mijn Odido account nog steeds niks terug kan vinden over mijn Internet + TV bestelling) dacht ik toch maar even aan de bel te trekken. Want ik neem ook aan dat er niet veel zal gebeuren als ik nu al mijn modem en toebehoren zou installeren zonder dat ik bevestiging heb ontvangen van de activatie.

Alvast dank voor de reactie, ik hoor graag hoe dit verder kan worden opgepakt!

 

Met vriendelijke groet,

Thumbsy

Geen reactie

Reageer