Hallo,
Ik heb gisteren het Odido installatiepakket ontvangen maar er zit alleen een Modem in en geen ONT klopt dit? Ik stap over vanaf Ziggo.
Hallo,
Ik heb gisteren het Odido installatiepakket ontvangen maar er zit alleen een Modem in en geen ONT klopt dit? Ik stap over vanaf Ziggo.
Hallo
Er zou wel een ONT in moeten zitten want de monteur heeft die niet bij.
Enkel als je glasvezel van KPN hebt en er zit al een zwarte kastje op het glasvezelaansluitpunt dan hoef je daar enkel de modem op aan te sluiten.
Bedankt! Ik heb gebeld en kreeg uiteindelijk 2 verschillende antwoorden en technische dienst zou contact met me opnemen. Dit is inmiddels dus al 2 weken geleden. We gaan het meemaken bij de installatie, denk ik dan. ♂️
Hoi
De monteur had inderdaad een ONT meegenomen en geïnstalleerd. Helaas wel moeten vertrekken zonder werkende installatie.
Hi
Helaas lag het daar toch niet aan, de monteur heeft de verkeerde converter aangesloten. Ik krijg nu een nieuwe opgestuurd en als ik deze heb ontvangen kan ik een nieuwe monteursafspraak maken.
Zou een Genesis TK01 toevallig ook werken? Heb toevallig een nieuwe van een collega gekregen.
Hi
Ja ik wacht wel even af, hopen dat de NT snel komt zodat ik een monteur kan plannen!
Laat je het mij weten als ik je in de tussentijd ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!
Ik heb gisteren met de post de nieuwe converter ontvangen en ik ben eigenlijk meteen online. Er staat maandag nog een monteur gepland. Is het nog nodig dat deze komt?
Ik adviseer om de afspraak met de monteur wel door te laten gaan. Jouw verbinding kan dan worden gecontroleerd en gereed worden gemeld.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Hoe staat het ervoor met mijn glasvezel aansluiting? Ik wacht al geruime tijd. De afspraak met Guidion is nog niet gelukt vanwege een misverstand. Graag een snelle oplossing nu.
Hi
Ik heb een vergelijkbare situatie als originele poster, Ik heb een installatiepakket gekregen zonder ONT. Ik stap over van Ziggo. Contact gehad met Guidion, maar die geven aan dat Odido deze moet leveren. Contact gehad met Odido. ZIj geven aan dat ze wel een signaal zien (terwijl er geen ONT aanwezig is op het KPN Glasvezelaansluitpunt) en dat ze met Guidion afgesproken hebben dat deze een ONT meeneemt. Nogmaals met Guidion contact opgenomen of zij op de hoogte zijn van deze afspraak. Zij zien geen opmerkingen staan bij mijn afspraak, dus geven wederom aan dat Odido dat moet regelen. Ze stellen nu voor om de afspraak te verplaatsen totdat ik een compleet pakket ontvangen zou hebben, maar ik wil gewoon volgende week internet + tv via Odido. Krijg een beetje kast-muur gevoel en vermoed dat volgende week de monteur op de stoep staat en dat deze onverichte zaken weer kan vertrekken omdat er geen ONT aanwezig is en dat het dan weken gaat duren.
Als Odido al signaal ziet is er misschien een kruising bij de netbeheerder gemaakt. Wordt uiteindelijk opgelost, maar kan even duren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.