Afgelopen week heb ik mijn abonnement vernieuwd met een mooie nieuwe aanbieding van Odido.
Een dag later kwam ik erachter dat mijn NLZIET abbonement nog 2 maanden doorloopt.
Geen probleem, even bellen en tv werd gelijk weer stop gezet, dit was afgelopen dinsdag 30-01.
Afgesproken dat de sales van Odido even terug zou bellen om een nieuwe aanbieding te maken, nu vandaag 02-02 krijg ik een sms, en een mail dat ik een nieuw contract heb t/m 2025, of ik alles even door wil lezen, en akkoord wil geven?
Uiteraard niet gedaan, en via klantenservice, naar sales en weer terug naar de klantenservice uiteindelijk te horen gekregen dat er eigenlijk niets aan te doen is, kan niet meer worden geannuleerd........ als ik al iets zou hebben afgesloten heb ik volgens mij twee weken bedenktijd, hier is nu schijnbaar geen sprake meer van?
Het gesprek is beëindigd met het aanmaken van een ticket voor de technische dienst, die mij, als het goed is, volgende week gaan informeren, hier twijfel ik op dit moment uiteraard wel aan.
Wij hebben sinds 2018 al diverse abonnementen bij T-Mobile gehad, en eigenlijk verliep dit altijd zonder problemen, nu is dat sinds Odido? wel een tegenvaller. Wij willen niet weg bij Odido, maar om zomaar een contract per mail te sturen, en er dan telefonisch niet vanaf te kunnen is heel bijzonder, en volgens mij wettelijk niet toegestaan.
Na het telefoontje van vanavond heb ik weinig vertrouwen in een goede oplossing, maar wellicht kan Odido ons abonnement nog herstellen, en dit goed oplossen.
Robert