Dag medewerker van T-mobile,
Gedurende het installatie proces van t-mobile thuis internet ontving ik al vrij snel de router. De installatie door een monteur liet nog op zich wachten.
Ik heb vroeger meermaals routers op modems aangesloten dus heb jullie klantenservice gebeld om te vragen of ik dit zelf kon doen. Dit was mogelijk. Ik heb in de meterkast een glasvezel kastje hangen dus het was alleen een kwestie van de UTP kabel inpluggen en aansluiten op de Zyxel modem. Ik hoef dus ook niks te doen met glasvezelkabels (!) jullie medewerkers gaven dit steeds op als reden, of instellingen met POP. Allemaal niet aan de orde. Ik heb de router set-up doorlopen en binnen 5 minuten werkte het internet na behoren. Vervolgens heb ik jullie klantenservice gebeld om de afspraak met een monteur te annuleren. Dit duurde even, maar uiteindelijk is de afspraak geannuleerd en is de monteur niet meer langs gekomen.
Vandaag kreeg ik echter de eerste factuur, met daarop wel de installatiekosten. Heb vervolgens 2x (1x 15 min, en vervolgens 45 min in de wacht gehangen waarna de verbinding werd verbroken omdat het te lang duurde (?). Uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. Die was vrij kort, en vertelde me dat ik de installatiekosten niet terug kon krijgen. Hij vertelde me ook dat hij de afspraak over het van de installatiekosten niet terug kon vinden in het systeem, helaas pindakaas.
Ik kon via de chat niemand bereiken, en ook via de telefoon duurde het allemaal erg lang. Dit is de enige manier om jullie te bereiken, ik hoop dat jullie met een gepaste kunnen oplossing komen. Ik begin toch enigszins ontevreden te worden over de manier waarop dit wordt behandeld.
Groet,
Frank