Onlangs, 28 oktober 2021, T-Mobile thuis besteld. Ik zou op 10 november 2021 (morgen) worden aangesloten.
Op 3 november ontving ik een modem.
Al toen, stond op de website dat mijn bestelling zou worden geannuleerd (met daarbij: “LAATSTE UPDATE: 1 NOVEMBER”), en of, omdat ik mijn apparatuur in bruikleen had, ik de apparatuur wilde retourneren.
Heb hierover gee-maild, maar kreeg niet direct antwoord.
Daarom, op 4 november heb ik dit retour gestuurd https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3slfvz123010074-NL-1117zz?language=nl
Op 8 november ontving ik mail dat ik alsnog weer word aangesloten. Ik heb inmiddels geen modem meer, ook al staat in My T-Mobile dat dat wel is afgeleverd.
Ik heb nu geen modem. Tevens kreeg ik nou ineens weer mail dat de aansluitdatum is verlegd naar 12 november. Ik heb inmiddels op 4 november een aanvraag gedaan bij Ziggo. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb Unlimited bellen bij T-Mobile, dus daarmee was T-Mobile een betere deal voor thuis-internet. Maar omdat ik niet zou worden aangesloten heb ik het modem geretourneerd en een aanvraag gedaan bij Ziggo.
Pfff.