Beantwoord

Geen modem ontvangen.

  • 29 August 2022
  • 12 reacties
  • 171 Bekeken

Beste T-Mobile,
Op 8 Augustus bij jullie winkel in Eindhoven een T-Moble Thuis abonnement afgesloten.
Dit is bevestigd met een email met het contract.
Tot op heden geen modem ontvangen. 
Wanneer kunnen we die verwachten?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 August 2022, 08:59

Bekijk origineel

12 reacties

Beste T-Mobile,
Op 8 Augustus bij jullie winkel in Eindhoven een T-Moble Thuis abonnement afgesloten.
Dit is bevestigd met een email met het contract.
Tot op heden geen modem ontvangen. 
Wanneer kunnen we die verwachten?

Gaat het om Glasvezel? Dan wordt het modem meestal één (1) week voor de datum waarop het abonnement wordt opgeleverd naar je toegestuurd.

Heb je al een afspraak met de installatiepartner (Guidion) ontvangen?

 

Nee. We hebben geen mail ontvangen om een afspraak te maken.
 

We hebben nu reeds 3 weken geleden een abonnement afgesloten.

Hoe lang duurt het voordat jullie het modem opsturen?

 

Nee. We hebben geen mail ontvangen om een afspraak te maken.
 

We hebben nu reeds 3 weken geleden een abonnement afgesloten.

Hoe lang duurt het voordat jullie het modem opsturen?

Heb je wel een e-mail (of brief) ontvangen waarin je bestelling bevestigd is?

 

Ik heb op 8-8 een email ontvangen met als titel “Welkom bij T-Mobile Thuis” en met een bijlage getitled : “T-Mobile Thuis Overeenkomst”

Ga ervan uit dat dit de bevestiging van de bestelling is.

Tevens zie ik op : https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel het onderstaande: WACHT op ACTIVATIE

 

Ik heb op 8-8 een email ontvangen met als titel “Welkom bij T-Mobile Thuis” en met een bijlage getitled : “T-Mobile Thuis Overeenkomst”

En nergens wordt in de e-mail of in je My T-Mobile omgeving gesproken over een verwachtte opleverdatum?

Misschien kan een moderator (T-Mobile Medewerker) iets terugvinden in het systeem wat de status van je bestelling is. Heb even geduld, zodra je topic onder ogen komt van een moderator zal deze hier reageren.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Michiel_Eindhoven, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw aanvraag wordt nog in behandeling genomen, ik zal vragen aan onze Fiber-afdeling wat de status is van de oplevering. Het pakket met modem wordt verstuurd zodra een plandatum bekend is, dat gebeurt geautomatiseerd. Hier kom ik vandaag of uiterlijk morgen op terug. To be continued… soon!

Hoi Jason,

Kan je navragen wat de normale wachttijd voor het inplannen van een afspraak is? 
Wil namelijk een beslissing nemen of ik blijf wachten of naar een andere optie ga zoeken

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Michiel_Eindhoven, de gemiddelde opleveringstermijn voor Glasvezel bedraagt drie tot zes weken - maar dat is grotendeels afhankelijk van de gereedheid van het aangelegde netwerk én of er al een FTU hangt (aansluitpunt). Ik doe de voorzichtige aanname dat er al een FTU aanwezig is, gezien het opleverscenario zou dat zo moeten zijn in ieder geval.

Ik vraag meteen aan Fiber of ze je vandaag of morgen kunnen bellen met een update met uitleg.

De vorige eigenaar van het pand had ook glazvezel van T-mobile.
en in de meterkast hangt het groene stekkertje aan het eind van jullie kabel.
Nu nog de modem! Dat hoeft toch niet zo lang te duren hoop ik.
Het telefoon nummer dat op het contract staat is gewijzigd naar XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens delen in een openbaar bericht.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Michiel_Eindhoven Hoe het oplevertraject er precies uitziet, kan per woning verschillen, maar over het algemeen kun je uitgaan van drie tot zes weken. Het installatiepakket inclusief modem zal verstuurd worden zodra ons distributiecentrum van de uitvoerder het signaal krijgt dat de plandatum bekendgemaakt is. 

Graag geen persoonlijke gegevens delen in een openbaar bericht. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community Thanks!

 

Bedankt voor het corrigeren.
Aangezien dit forum de enige manier is waarop tot op heden antwoord hebben gekregen was ik even te hard van stapel gelopen. Nogmaals bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel probleem natuurlijk, ik snap helemaal dat je in alle ijver graag zoveel mogelijk info deelt! Thanks voor je begrip!

Reageer