Goedemiddag,
op dit moment verblijf ik in de VS en ik heb twee problemen: ik heb geen mobiel netwerk meer van Odido en ik kan niet meer inloggen/wachtwoord resetten van mijn account. Ik schrijf dit bericht door middel van een wifi verbinding in de lobby.
wat ik zelf al geprobeerd heb wat betreft netwerkverbinding, maar niet heeft gewerkt:
- Netwerkinstellingen gereset;
- dataroaming staat aan.
- Blokkades gecheckt; zijn er niet.
- 3G geprobeerd ipv 4G;
Mobiel netwerk uitgezet en naar andere netwerken laten zoeken. Op alle getoonde netwerken krijg ik geen netwerk. - Buitenlandbundel aangevraagd, maar dit werkt blijkbaar niet.
tweede probleem:
Ik wilde via de wifi-verbinding inloggen in het Odido-account om te kijken wat ik zelf nog kon doen, maar ik kan dus niet inloggen.
wachtwoord gereset, maar ik ontvang geen mail met een code of iets dergelijks.
De mail staat ook niet in mijn Spam.
klantenservice:
Vervolgens heb ik via beeldbellen (whatsapp) mijn zus in NL gebeld. Zij belde vervolgens de klantenservice van Odido. De beide toestellen hield mijn zus naast elkaar zodat ik zelf met de medewerker kon spreken. Erg omslachtig, maar je moet wat.
het eerste wat ik hoorde was dat ik een ander abonnement moest aanschaffen anders kon hij mij niet helpen. Dit abonnement moest dan voor minimaal twee jaar (???)
vervolgens vroeg ik naar de technische dienst: “U kunt deze niet bellen. Ik maak een Case aan en zij nemen dan contact met u op.” (Hoe dan?! Want er is geen netwerk/heb geen bereik)
Ik heb alles aangegeven wat ik al had gedaan en toen kreeg ik als antwoord:
”We doen een interne netwerkreset. U moet de telefoon vijf minuten uitzetten en dan weer opstarten. Hierna kunt u terugbellen” en “ik zal uw account verwijderen en dan kunt u een nieuwe aanmaken.”
Hoe kan bovenstaande uitgevoerd worden als ik geen netwerk heb en alleen nu via whatsapp mijn zus kan bellen?
De medewerker zei alleen maar: “U wilt zelf geen nieuwe abonnement afsluiten dus kan ik verder niets voor u doen.”
Na het verbreken van de verbinding heb ik een kwartier mijn toestel uit gehad. Opnieuw geen netwerk (alleen sos beschikbaar)
Dit bericht in de community plaatsen is mijn laatste strohalm. Is er iemand die mij kan helpen?