Beantwoord

Geen licht op glasvezel

  • 28 May 2024
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Goedemiddag,

15/5 is bij mij de monteur langsgeweest om glasvezel te installeren, meteen had hij opgemerkt dat ik blijkbaar nog geen signaal/licht heb op de kabel. Hij zou het doorzetten naar Odido, of KPN? en vervolgens een week niks gehoord.

 

Vervolgens ben ik erachter aan gegaan en meerdere malen gechat/gebeld met jullie, met het antwoord dat het allemaal goedkomt en is doorgezet naar de technische dienst. Nu gisteren een mail gekregen dat het oplossen langer gaat duren dan verwacht, geen verdere informatie. hier heb ik natuurlijk niet zo veel aan, geen enkele indicatie wat nou het probleem is en hoe lang het gaat duren.

 

Nu zelf gaan googlen en kwam ik hier terecht, veel vergelijkbare topics gelezen waar mensen 4+ weken zonder internet hebben gezeten.

 

Nu is dus mijn vraag, wat gaat hier mis? hoelang moet ik wachten voor dat er een oplossing komt? Je  hebt gewoon internet nodig tegenwoordig en dit is erg lastig.

icon

Beste antwoord door JornS 29 May 2024, 18:20

Bekijk origineel

4 reacties

Update: mail gehad van jullie dat KPN mij een link gaat sturen om een afspraak in te plannen. hopelijk komt er nu snel een oplossing.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @JornS, goed om te zien dat KPN op dit moment is aangestuurd en zij voor je gaan onderzoeken waar de oorzaak van het probleem zit. Ik duim met je mee dat dit snel voor je opgelost kan worden! Wil je me hiervan op de hoogte houden? 

Het is opgelost! KPN had gebeld en ze hebben op afstand een schakelaar omgezet en het signaal kwam door. Waarom dat 2 weken heeft mogen duren geen idee, maargoed. Bedankt voor de support.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het opgelost is @JornS, ik wens je nog een fijne middag! 

Reageer