Goedenavond. Hierbij mijn laatste poging om nog een werkende verbinding te krijgen van Odido. Twee weken geleden is er een monteur langs geweest voor het aansluiten van de glasvezel op het modem. Dit was zo gedaan. Alleen is er geconstateerd dat er geen licht op zit. Monteur heeft direct een ticket aangemaakt hiervoor en dit zou goed opgepakt zijn door de backoffice.
Ondertussen twee weken later en nog geen stap verder. Elke dag bellen naar Odido in de hoop dat iemand mij meer informatie kan geven maar niemand kan mij uiteindelijk verder helpen. Er zou een afspraak gemaakt worden met mij door een monteur van de wijkcentrale. Alleen contacteert niemand mij en kan ik hier zelf niet achteraan gaan want ik heb geen idee welk bedrijf hier over gaat.
Ik had verwacht dat Odido meer zou doen om te helpen maar dit is helaas niet gelukt. Hierbij mijn laatste poging om in contact te komen met monteurs van de wijkcentrale die naar dit probleem kunnen kijken. Ik begrijp dat Odido daar niet zelf bij kan, maar zou proactiever moeten handelen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hoi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Ik ben daarom voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL een afspraak met je probeert in te plannen. Ze hebben je een sms gestuurd om een afspraak te maken, klopt dit?
Hi Tommie,
Ik heb geen sms ontvangen. Kan jij controleren of ze het goede nummer gebruiken? Ik post dat liever niet hier maar als het moet dan zal ik het doen. Kan ik ze anders zelf bereiken op een bepaald nummer of mailadres?
Hi
Het ticket was gesloten omdat ze geen gehoor kregen
Helaas nogsteeds geen contact gehad. Wat gaat hier precies mis?
Ik ben voor je gaan kijken maar ik heb nog geen nieuwe update
Ik vind het jammer om te horen dat het ons niet gelukt is om je weer online te krijgen
Graag
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.