Goedenavond. Hierbij mijn laatste poging om nog een werkende verbinding te krijgen van Odido. Twee weken geleden is er een monteur langs geweest voor het aansluiten van de glasvezel op het modem. Dit was zo gedaan. Alleen is er geconstateerd dat er geen licht op zit. Monteur heeft direct een ticket aangemaakt hiervoor en dit zou goed opgepakt zijn door de backoffice.
Ondertussen twee weken later en nog geen stap verder. Elke dag bellen naar Odido in de hoop dat iemand mij meer informatie kan geven maar niemand kan mij uiteindelijk verder helpen. Er zou een afspraak gemaakt worden met mij door een monteur van de wijkcentrale. Alleen contacteert niemand mij en kan ik hier zelf niet achteraan gaan want ik heb geen idee welk bedrijf hier over gaat.
Ik had verwacht dat Odido meer zou doen om te helpen maar dit is helaas niet gelukt. Hierbij mijn laatste poging om in contact te komen met monteurs van de wijkcentrale die naar dit probleem kunnen kijken. Ik begrijp dat Odido daar niet zelf bij kan, maar zou proactiever moeten handelen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Geen licht op de glasvezel - Tilburg
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.