Ik heb op 14 maart 2020 T-mobile Thuis besteld. Op 3 april 2020 kreeg ik een installatiepakket. Toen ik het geopend heb, heb ik gezien dat er 3 keer dezelfde apparaat in zit (media converter) , geen TV kastje en router. Direct dezelfde dag gebeld en aangegeven dat er iets mis is gegaan. Klantenservice heeft gezegd dat er 5 werkdagen duurt voordat het volledig opgepakt wordt, omdat er druk is (Ik snap het corona crisis, thuis werken….) Ik maakte toen al zorgen, want ik werk net als meerderheid van Nederland thuis. Mijn overstap datum was 17 april 2020 en ik heb nog steeds geen internet, geen pakket ontvangen... Heb wel een voucher gekregen maar mobiel internet is niet optimaal om thuis te werken. Sinds 3 april heb meerdere keren klantenservice gebeld en elke keer wat anders gehoord. Bijvoorbeeld : U ticket is met spoed gestuurd naar de juiste afdeling. of ik heb zojuist u ticket met een hoge urgentie doorgestuurd of het duurt 5 werkdagen. Afgelopen donderdag heb ik met iemand gesproken en hij heeft gezegd dat mijn huidige provider gaat mijn lijn niet afsluiten voordat T-mobile een seintje gaat geven. Hij heeft gezegd dat ik kan gerust de monteur afbellen, zodra het pakket binnen is kan ik van t-mobile een ticket krijgen om een nieuwe afspraak te maken. Ik werd vrijdag 17-04-2020 wakker, : Natuurlijk geen internet. Het is een maand verder van datum van de tekening van mijn contract en niemand kan mij vertellen wanneer krijg ik mijn installatiepakket . Lekker begin T-mobile…. Kan iemand mij helpen en de waarheid vertellen, wanneer kan ik jullie klant worden ?? Ik ben een beetje klaar mee.
De oplossing
Ik wil graag dat mijn installatiepakket eindelijk opgestuurd word en de monteur z.s.m. komt bij mij.