Graag verdere reactie van jullie en niet weer van we verbinden u door of we sturen iemand moet na 3keer bellen deze week nog gebeuren waardeloos bedrijf morgen word het probleem opgelost hoe dan ook al wordt het nacht werk kan mij niet schelen .anders stap ik naar de rechter .
Welkom op onze Community!
Goed dat je n.a.v. jouw review een topic opent. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit, zodat je binnenkort van Glasvezel kan genieten!
Ik ben meteen naar mijn collega’s van de technische dienst gesneld met de vraag of zij nogmaals contact op willen nemen met de netwerkbeheerder over de stand van zaken. Zojuist heb ik bericht terug ontvangen dat een deel van de werkzaamheden inmiddels zijn afgerond. De netwerkbeheerder gaat binnenkort contact met je opnemen voor een afspraak om de verdere werkzaamheden af te ronden.
Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.