Skip to main content

Sinds afgelopen zondag kampen wij met een storing waardoor wij geen internet en tv meer hebben. Uiteraard tig keer alle stappen doorlopen die men online heeft staan om verbinding weer tot stand te krijgen, maar zonder succes. Iedere keer startte modem weer op en maakte circa een halve minuut verbinding om er daarna weer mee te stoppen. ‘s nachts hebben wij ook weer internet tot circa 06.15u en daarna alles weer uit. Dit tot grote ergernis van mijn thuiswerkende vrouw en drie opgroeiende kinderen. 
 

Maandagochtend direct met klantenservice contact opgenomen en in de middag stond er monteur. Na een goede 5 minuten wist hij de conclusie te trekken dat het probleem niet bij ons dan wel Odido zit maar bij Delta. Melding gemaakt en een en ander zou snel verholpen moeten zijn. Maandagavond hadden wij plotseling circa 5 minuten internet en tv om er vervolgens weer mee te kappen. In de nacht zelfde verhaal, tot vroeg in de ochtend en daarna was het weer gedaan met de pret. Dit wederom tot grote ergernis nu mijn vrouw dus maar een snipperdag moest nemen. Meteen ook weer met klantenservice contact opgenomen wat er nou speelt. Tot mijn verbazing kon de vriendelijke medewerkster de melding van de monteur niet vinden. Zij ging wel meteen een tweede melding maken en daarna moet Delta het verder oppakken. 
 

In de loop van de ochtend hadden wij plotseling toch weer internet. Alle apparaten werkten en dat voor meerdere uren tot plotseling alles er weer uitlag. Nu begint het verhaal wel erg vervelend te worden. Meteen weer met klantenservice gebeld en wederom een grote verbazing, namelijk dat medewerker niet kon zien of ticket nu bij Delta was doorgezet of niet. Verder vond ook de medewerker het vreemd dat het internet toch weer heeft gewerkt in de tussentijd. Ik zou dus nog horen wat er nu precies speelt. Het is nu 22.00u en heb uiteraard verder niets vernomen. 
 

Aan werkelijk alles voelt dit voor ons niet goed. Al drie avonden op rij zijn verstoken van enige vorm van internet of tv. Klantenservice doet zijn best maar wijst naar Delta, wat ik persoonlijk erg slap vind. Het is kastje naar de muur op deze manier.

Ik betaal Odido maandelijks geld en niet Delta. Jullie zijn verantwoordelijk voor het servicepakket in mijn optiek.
 

Wij zijn op dit moment dan ook zwaar ontevreden over de aanpak van ons probleem en het gebrek aan informatie. Sinds 2017(!) zijn wij klant bij T-Mobile en later Odido. Dit is voor mij echter reden om over te stappen. 
 

Zijn er meerdere mensen met vergelijkbare ervaringen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wij hierin de enige zijn. Online lees je best wel horror verhalen van mensen waarbij het weken heeft geduurd bijvoorbeeld. Wat is toen bij jullie uiteindelijk de oplossing geweest? 

Beste Paul,

De problematiek met de communicatie tussen odido, alle onderaannemers en de klant, is meerdere malen genoemd.
Ik heb een voorstel gedaan om de support afdeling van Odido te verbeteren maar dat voorstel is niet overgenomen. Supportafdeling verbetering | Odido community
Ik kan je enkel adviseren om te proberen een contactpersoon bij Delta te vinden. Ik had mazzel er eentje bij ODF te vinden.

Sterkte en met vriendelijke groet,
Paul

Bij mij waren er problemen met de oplevering en het 'gedoe’ heeft 6 maanden geduurd. Tijdens die 6 maanden had ik gelukkig nog een Ziggo abonnement waardoor ik wel internet had.


Hoi Paul, 

dank voor je reactie. 

Het probleem was even een weekje weg maar is weer terug. Bij de klantenservice moet alles weer 10x worden uitgelegd, willen weer monteur langsrijden en in feite helemaal opnieuw beginnen. Heel erg frustrerend, zeker omdat je het gevoel krijgt dat men geen idee heeft en zich achter Delta verschuild. 
 

Al met al een gebed zonder eind waar wij onderhand helemaal klaar mee zijn. Liefst stappen wij weer over op oude internet verbinding, hier hadden wij geen enkel probleem meegehad in ongeveer 7 jaar tijd. 
 

Dit wordt ongetwijfeld vervolgd.

 

Groeten 

Paul 


Reageer