Beste,
Ik ben een nieuwe klant, overgestapt vanuit KPN waar ik nooit problemen heb gehad maar werd verlijd door de scherpe prijzen.
Tijdens installatie is de glasvezel kapot gegaan binnenshuis. Hierdoor zit ik nu zonder internet. Na meerdere malen gebeld te hebben en lang in de wacht te staan, ben ik uiteindelijk te woord gestaan door een mevrouw die de aanvraag naar de technische dienst heeft doorgezet en zou teruggebeld worden door KPNNetwerk die een afspraak komt in plannen. Dit is nog niet gebeurd.
Graag zie ik het volgende opgelost:
- Gezien ik mijn werk niet kan uitvoeren thuis, zo snel mogelijk een oplossing voor het niet hebben van internet, ik vroef om een prepaid simkaart waar ik de unlimited bundel op kon zetten en zelfs dat kon niet geregeld worden.
- Bevestiging dat de aanvraag is doorgezet naar KPNNetwerk, dit was namelijk nog niet eerder het geval voor zover ik begreep.
Het is mij totaal onduidelijk waarom er geen oplossing geboden kan worden binnen acceptabele tijd.