Skip to main content

Beste,

 

Ik ben een nieuwe klant, overgestapt vanuit KPN waar ik nooit problemen heb gehad maar werd verlijd door de scherpe prijzen.

Tijdens installatie is de glasvezel kapot gegaan binnenshuis. Hierdoor zit ik nu zonder internet. Na meerdere malen gebeld te hebben en lang in de wacht te staan, ben ik uiteindelijk te woord gestaan door een mevrouw die de aanvraag naar de technische dienst heeft doorgezet en zou teruggebeld worden door KPNNetwerk die een afspraak komt in plannen. Dit is nog niet gebeurd.

Graag zie ik het volgende opgelost:

  • Gezien ik mijn werk niet kan uitvoeren thuis, zo snel mogelijk een oplossing voor het niet hebben van internet, ik vroef om een prepaid simkaart waar ik de unlimited bundel op kon zetten en zelfs dat kon niet geregeld worden.
  • Bevestiging dat de aanvraag is doorgezet naar KPNNetwerk, dit was namelijk nog niet eerder het geval voor zover ik begreep.

Het is mij totaal onduidelijk waarom er geen oplossing geboden kan worden binnen acceptabele tijd.

 

Hey @bpijn, welkom bij Odido en op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is inderdaad niet het soepele begin waar we op hoopten. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een ticket voor je is aangemaakt. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Geen zorgen, meestal wordt het sneller opgepakt. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen en dat het snel opgelost wordt! 


Hey @bpijn, welkom bij Odido en op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is inderdaad niet het soepele begin waar we op hoopten. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een ticket voor je is aangemaakt. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Geen zorgen, meestal wordt het sneller opgepakt. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen en dat het snel opgelost wordt! 

Mijn internet is uiteindelijk aangesloten op 24 november. Nu bijna 1 maand later weer geen internet door onbekend probleem. Monteur 3 dagen (of pas na de kerst), ergo weer geen internet voor een langere periode. Daarnaast heb ik in de tijd dat mijn internet nog niet geactiveerd was maar wel ‘kapot’ was dankzij odido monteur aan KPN mijn abonnementskosten moeten betalen. Slechte zaak dit… Klantenservice is ronduit brutaal aan de telefoon en belooft steeds terug te bellen maar dat gebeurt nooit.


Hey @bpijn, welkom bij Odido en op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is inderdaad niet het soepele begin waar we op hoopten. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een ticket voor je is aangemaakt. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Geen zorgen, meestal wordt het sneller opgepakt. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen en dat het snel opgelost wordt! 

Mijn internet is uiteindelijk aangesloten op 24 november. Nu bijna 1 maand later weer geen internet door onbekend probleem. Monteur 3 dagen (of pas na de kerst), ergo weer geen internet voor een langere periode. Daarnaast heb ik in de tijd dat mijn internet nog niet geactiveerd was maar wel ‘kapot’ was dankzij odido monteur aan KPN mijn abonnementskosten moeten betalen. Slechte zaak dit… Klantenservice is ronduit brutaal aan de telefoon en belooft steeds terug te bellen maar dat gebeurt nooit.

Ondertussen weer internet lijkt, maar upload snelheid is zo goed als non-existent
 

 


Hey @bpijn, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie dat je inmiddels al contact gehad hebt met onze klantenservice. Ze hebben een ticket voor je aangemaakt!

Dat is inderdaad bijzonder, zou je de test is kunnen doen op speedtest.net? Dit lijkt op een defecte kabel namelijk, zou je de bekabeling kunnen controleren en/of een andere kabel kunnen gebruiken om te testen? 


Reageer