Vorige week vrijdag is bij ons door Guidion het ONT en modem geinstalleerd. Overigens werd hierbij duidelijk dat de glasvezelconnectie niet actief was gezet. Nu heb ik 3x ODIDO en 2x Delta mogen spreken, waarbij beiden mij vertellen dat de andere partij hierover gaat. Mijn laatste gesprek met Delta eindigde zonder oplossing in het volgende:
“Wij zijn verantwoordelijk voor het leggen van de kabel en de oplevering. Verdere installatie en onderhoud verloopt op een gegeven moment via de provider, die dan eventuele monteurs inschakelt.”
Na het invullen van het klachtenformulier via de website heb ik vanochtend mail gekregen dat dit opgepakt wordt door de technische dienst met een bijgeleverd referentienummer. Mijn partner en ik zijn thuiswerkend personeel met nu al meerdere dagen geen internet, en zouden toch graag wat meer duidelijkheid (en/of vaart) willen hebben.
Wat mag ik verwachten van Delta? Hoelang zal ik nog zonder internet op mijn mobiele data moeten voortborduren? Wie kan ik bellen om hier de status van te krijgen? En wordt de tijd zonder werkende verbinding verrekend in de factuur?
We horen graag uw antwoord, en wensen u verder een fijne dag.