Skip to main content

Goedemorgen,


Gister (1 december) heeft een monteur van Guidion glasvezelinternet geïnstalleerd. Tot op heden heb ik nog geen minuut internet gehad. Monteur geeft aan dat er geen signaal wordt ontvangen vanwege een patch. Gister contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat de patch is gedaan, echter er is een storing / probleem bij de glasvezelbeheerder. Meer duidelijkheid kon er niet gegeven worden, ik moest maar even afwachten totdat ik weer internet zou hebben.


Hoe lang gaat dit nog duren, wanneer heb ik internet?

Graag een reactie!​​​​​​​

Nog geen reactie gehad en dus ook nog steeds geen internet. Dit lijkt me nogal een onbeschofte manier om (nieuwe) klanten welkom te heten.

Ik wacht dus inmiddels al 3 dagen op een werkende internetverbinding en niemand kan me vertellen wanneer het probleem is opgelost en ik internet heb?

Nogmaals, graag een reactie en een spoedige oplossing!

 


Hi @SamuelS Geen zorgen, je krijgt altijd antwoord. :wink: Het is vandaag opgelost aan de netwerk kant en je kan van je internetverbinding gebruik maken. Excuses voor de vertraging1


Reageer