Beste @Filip626343 De moderators moeten je hiermee verder helpen. Zet vast je klantnummer in het privé gedeelte van je forum-account dan kunnen ze sneller nakijken wie je bent en wat er mis is gegaan.
Groetjes
Hi @Filip626343, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je meteen aan de bel trekt. Ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement geheel vlekkeloos was verlopen. Gelukkig kan ik je via deze weg verder helpen. Ik heb je zojuist dan ook een privébericht gestuurd met daarin een Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken met de aangeschafte sim-kaart om zo toch onbeperkt te kunnen internetten. Mocht je nog één extra code nodig hebben, laat het dan gerust weten en dan ga ik dat voor je regelen.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Excuses voor het ongemak!
Dank! Dan ga ik vanmiddag een sim halen als ik niet gebeld wordt.