Skip to main content

Hallo,

 

Sinds 1 juni overgestapt naar tmobile thuis, helaas tot op heden geen internet 😞 er gaat iets mis met het activeren van de signaal, echter werd er daarna verteld dat er problemen zijn in de wijkkast. Ik kom helaas niet verder en heb zelf contact opgezocht met KPN. Er zijn tickets aangemaakt maar ik heb het gevoel dat dit niet goed komt zonder druk op te zetten door iemand van hogerop (we zitten inmiddels op dag 9). wie kan mij helpen?

Goedemorgen @Abdullah, we wachten nog steeds op een antwoord van de beheerder, sorry voor het lange wachten!


Goedemorgen @Abdullah, onze techneuten hebben de beheerder gebeld om te achterhalen wat de huidige status is. Ik heb nagevraagd wat de update is en kom hier vandaag nog op terug!

UPDATE: KPN NetwerkNL is door onze technische dienst benaderd en ze zouden maandag een update in het ticket plaatsen.


@Jason ik ben echt benieuwd naar waar de problemen zitten. Ik hoor het van je!


Goedemorgen @Abdullah, er is nog geen update geplaatst jammer genoeg. Ik ga er weer achteraan!


Goedemorgen @Abdullah, er is dan eindelijk schot in de zaak gekomen: de plandatum voor de herstelwerkzaamheden zijn doorgegeven. Morgenochtend zal de beheerder aan de slag gaan zodat het opgelost wordt. Sorry voor het langere wachten.

Houd je ons op de hoogte van hoe de verbinding er morgenmiddag bij staat? Thanks alvast en veel succes!


@Jason top, einde is in zicht!


@Jason KPN is zojuist langs geweest met een monteur in de centrale. Helaas gaven zij aan dat alles goed werkt vanuit hun kant...


@Jason wonder boven wonder, ik heb internet! puur uit nieuwsgierigheid, wat ging er mis?


Hoi @Abdullah, sorry dat ik gisteren niet reageerde; we waren druk bezig om jouw aansluiting toch door te zetten. Zo te zien is de witte Media Converter nu wel online gekomen (Optical Network Terminal in andere terminologie) → dit lijkt de noodzakelijke push gegeven te hebben aan de verbinding. Het enige dat wij hebben gedaan, is een reprovisie zodat de verbinding opnieuw naar het modem gestuurd wordt. Daarmee wil ik niet suggereren dat wij het voor je opgelost hebben, maar het lijkt er wel op! 😄


@Jason nou mooi toch! ik zou 1 klein verzoekje willen doen als het niet teveel gevraagd is. Zou je kunnen kijken of mijn thuis voordeel korting wordt doorberekend? ik heb namelijk geen bericht hierover ontvangen. thanks voor alles!


@Abdullah Klantvoordeel is zeker weten geactiveerd op jouw Thuis aansluiting dus ook dat zit nu helemaal goed.

Vergeet je niet om een My T-Mobile Thuis account aan te maken? Dan kun je alles inzien en bijna alles zelf aanpassen, indien gewenst! 👍


Reageer