Skip to main content
Beantwoord

geen internet kunnen afnemen

  • 16 June 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Goedeavond,

 

ik probeer al meerdere keren glasvezel bij jullie af te sluiten. Na meerdere telefoontjes en de beloftes om terug gebeld te worden doe ik via deze weg nog 1 poging.

 

Twee jaar geleden heeft glaspoort bij ons glasvezel aangelegd. Na een jaar zal de lijn openbaar gezet worden zodat wij ook bij een andere provider buiten KPN een glasvezel abonnement konden afsluiten.

 

Dit probeer ik nu al een paar maanden. De website van jullie geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat ik contact met Glaspoort moet opnemen. Glaspoort geeft aan dat de lijn met jullie in hun systeem gewoon open staat en dit is ook te zien via de website van Glaspoort.

 

Wat is de juiste weg om te zorgen dat ik wel internet van jullie kan aanvragen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb nog nooit gezien dat er als uitkomst  van de postcodecheck staat " het is er nog niet, bel Glaspoort. Maak eens een printscreen en post die hier.

De postcode checker wordt namelijk automatisch geupdate zodra naast de overeenkomst ook zaken als Odido backend daar mogelijk is. Er is door klantenservice of moderators geen tijdslijnen af te geven of input te geven.  Het beste is om zo nu en dan de postcode checker te raadplegen.

 

Excuus. De website van Odido geeft dit inderdaad niet aan. De website van Glaspoort geeft aan dat Odido wel een provider is waar wij uit kunnen kiezen.

Het contact opnemen met Glaspoort komt uit het advies van een medewerker van Odido. 

Reputatie 7
Badge +14

Excuus. De website van Odido geeft dit inderdaad niet aan. De website van Glaspoort geeft aan dat Odido wel een provider is waar wij uit kunnen kiezen.

Het contact opnemen met Glaspoort komt uit het advies van een medewerker van Odido. 

 

Ah ja, dan snap ik het. Maar zoals aangegeven, als het niet in de postcode checker staat gaat het niet besteld kunnen worden, wat Glaspoort ook zegt. Er kan nog meer nodig zijn voor jouw buurt. De klantenservice van Odido heeft nu helaas geen bestelmogelijkheid of inzicht op welk termijn dit alsnog komt. 

Reageer