Skip to main content

Sinds vandaag 8 maart klant van odido tv +internet 

Er zijn ergere dingen op de.wereld dan geen tv.en internet maar dit gedonder had voorkomen kunnen worden!

De monteur kon geen termijn aangeven wanneer het spul wel zou werken en daar.sta je.dan .

Graag wil ik 3 vouchers voor.1 week onbeperkt internet zodat we toch een beetje ons eigen weg kunnen gaan ivm thuiswerken.

Mvg 

Luuk Kalkman 

Hoi @kalkmanluuk, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt en sorry dat het niet meteen is gelukt om je internet te activeren, wij hadden graag gezien dat het meteen goed ging! Ik zie dat de monteur een onderzoek heeft aangevraagd bij de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Wij proberen er alles aan te doen om dit onderzoek soepel te laten verlopen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog internet ontvangt.

Via een privébericht stuur ik je snel vouchercodes door zodat je in de tussentijd in ieder geval online bent.

Ik ga duimen dat de doorbraak snel bereikt is, wij willen je heel graag heel snel volledig verbonden krijgen! 


Reageer