Heb ik gedaan op telefoon en pc maar het werkt niet zegt mijn pc
Kan iemand mij bellen die wel weet hoe veilig online thuis werkt
Niemand weet het ik ben nu weer aan het bellen met T-Mobile gggrrrrrr
Ik wil graag een technisch iemand spreken ik ben al dagen weer bezig
En de aanvraag was door mij 4 juli gedaan lees het goed 4 juli
Nu na 16 uur bellen en meer als 30 mensen gesproken is het nog niet klaar
Wel leuke bloemen gehad van Tommie maar na 3 dagen zijn ze dood
Dus slechte bloemist jammer van het geld
Dag Tommie,
Ja vandaag eindelijk werkt vaste telefoon met mijn eigen nummer weer jippie
Maar veilig online lukt niemand van T-Mobile ze weten niet hoe het werk en kunnen het niet uitleggen
wat te doen.
Krijg ook een melding op mijn pc dat hij niet veilig is.
Ik had een gratis virus scanner erop gezet maar die is er nu weer af
Technische man van de computerclub is er bij geweest maar het werkt nog steeds niet
Hey @thofkamp, ik ben blij om te horen dat je vaste telefoon het weer doet!
Wat heb je precies al gedaan om Thuis Veilig Online in te stellen? Dit zou namelijk meteen actief moeten zijn na de activatie via de app. In dit topic wordt gemakkelijk uitgelegd hoe je het kunt installeren:
Als je iemand liever telefonisch hierover spreekt kun je het beste de klantenservice opbellen.
Dag Tommie,
Ik heb klantenservice al meer dan 16 uur opgebeld en al vele verschillende mensen gesproken
Misschien als je het journaal opent van mij zie je hoeveel keren ik al heb gebeld
En dat is dus voor elk probleem vanaf 4 juli
Ik kan wel bellen met klantenservice zoals gisteravond/middag had ik iemand en die zegt mij ook weer ik weet er niet veel van af maar wil u straks terug bellen rond 18.00u daar wacht ik dus op maar niemand die belt.
Dit is al nummer 3 die zegt ik bel u terug
Mijn vraag is helder hoe krijg ik internet veilig op mijn pc laptop of tablet
Ik heb alles al gedaan wat ze denken wat er moet gebeuren maar ik lees steeds geen licentie etc
Als ik bel met klantenservice krijg ik steeds iemand die het niet weet hoe het werkt
Moment ik ga even kijken moment moment ik zet u even in de wacht ja 15 minuten
Dat gaat zo maar door en door dat mijn hoop is laat iemand mij nu eens bellen die wel weet hoe het werkt
@thofkamp, ik zie inderdaad dat je het nog niet geactiveerd hebt.
Heb je de app Thuis Veilig Online op je telefoon gedownload? (Let op: dat je niet Overal Veilig Online gedownload hebt, dat is namelijk een ander abonnement)
Als je de app gedownload hebt moet je TVO nog activeren, dit doe je zo:
Activeer de app
-
Open de app en klik op ‘aan de slag’
-
Accepteer de gebruiksvoorwaarden
-
Klik op ‘verdergaan’ om de app te activeren
-
Log in met je My T-Mobile gegevens. De app koppelt nu met je modem.
-
Klik op ‘voltooien’
Als je dit uitgevoerd hebt is TVO actief op het modem en kun je veilig internetten als je verbonden bent met je eigen netwerk.
Dag Tommie,
Ik heb nu net weer 1 uur gebeld met klantenservice en alles proberen uit te voeren
Maar hij heeft net van de technische afdeling gehoord dat er een probleem is met activeren en ik ben niet de enigste ??
Wil je dit even nagaan of dit zo is want dit scheelt mij weer uren bellen.
Dan zie ik € 0,28 aan kosten bij een een telefoonnummer die niet van mij is mijn vaste nummer is XXXXX
Wil je die kosten verwijderen aub mijn vaste nummer heb ik eindelijk op 8 augustus gekregen
Nu nog steeds geen veilig thuis online
Je moet begrijpen dat dit alles niet fijn is wat er in de afgelopen weken gebeurd
Net met een collega van je gesproken er staan 23 pagina's op het scherm wat er is te lezen over deze aansluiting
@thofkamp ik zie dat er nu een taak aangemaakt is door een collega. Onze techneuten gaan dit voor je onderzoeken!
Dat was niet het antwoord wat ik wilde.
Het is dus al dagen zo dat het activeren niet werkt en bij meerdere mensen
Ik ben dus al dagen hier mee bezig
En wat met de kosten van € 0,28
@thofkamp ik had het ook graag anders willen zien. Op dit moment moet ik het ticket afwachten.
Waar precies zie je die €0,28 staan? Ik kan dit namelijk nergens terugvinden.
Bij de gebruikskosten augustus € 0,28 van nr 02332072194 dat is dus niet mijn vaste telefoonnummer
Ticket afwachten? we zijn al weer 9 dagen verder
Hoelang moet ik wachten ?
Hi @thofkamp, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en ik zie dat er twee mobiele nummers gebeld zijn. De eerste eindigt op 165 en de andere op 554. Zijn dit bekende nummers? Hiervoor is €0,14 per gesprek in rekening gebracht.
We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Binnen die 5 dagen zal er contact opgenomen worden!
XXXX is niet mijn nummer hier staat die € 0,28
XXXX is mijn vaste nummer
Moderator Edit: Het is niet handig om je persoonlijke gegevens online te delen!
Ik kan nog steeds niet veilig thuis activeren
Hoeveel dagen moet dat duren ?
Hi @thofkamp, wil je mij een berichtje sturen als deze kosten in rekening zijn gebracht? Dan kan ik ze voor je vergoeden! Alvast een fijn weekend.
Hi @thofkamp, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en ik zie dat er twee mobiele nummers gebeld zijn. De eerste eindigt op 165 en de andere op 554. Zijn dit bekende nummers? Hiervoor is €0,14 per gesprek in rekening gebracht.
We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Binnen die 5 dagen zal er contact opgenomen worden!
Zoals ik in mijn vorige bericht al zei, hanteren we standaard verwerkingstijd van 5 dagen.
Dag Tommie bedankt jij ook fijn weekend
En sorry voor mijn gezeur het is niet persoonlijk maar naar T-Mobile
Ik heb zelf ook een bedrijf ik zou zo niet naar de klanten kunnen werken pppffff
En Jammer van die bloemen het was lief bedoeld van je maar ze stonden 3 dagen
Ik had ze aan mijn vrouw gegeven denk een dure bos maar slechte kwaliteit zoek een andere bloemist.
Normaal zou ik ze gebeld hebben en klagen
Mvg, Ton
Geen enkel probleem @thofkamp.
We staan voor je klaar en ik zal het aangeven van de bloemen. Drie dagen vers is inderdaad niet wat we willen hebben!
Dag Tommie,
T-Mobile veilig thuis werkt nog steeds niet
En ik heb een telefoon bericht gekregen van de klantenservice van T-Mobile dat het niet aan hun ligt maar aan F Secure en dat ik die maar moet bellen ?
Ik betaal T-Mobile dus ik denk dat is hun taak!
En ik heb F Secure al 2 keer gebeld maar het kantoor is gesloten ?
Ik kom zo geen stuk verder en wil dat dit nu opgelost word door T-Mobile
Hey @thofkamp, ik ben direct voor je gaan kijken en onze techneuten zeggen dat het modem een geldige key heeft en je verbinding beschermd. Thuis Veilig Online is dus geactiveerd op je thuisnetwerk.
Als de app niet goed werkt moet je daar inderdaad F-secure voor aan de mouw trekken. TVO is actief op je netwerk!
Dag Tommie,
Ik ben voor de 3e keer naar de T mobile winkel geweest die hebben het wel goed uitgelegd wat het inhoud Thuis veilig online.
Dus al die 15 mensen van de klantenservice niet !!!
Maar nu heeft iemand weer aan de knoppen gezeten bij klantenservice en Thuis veilig online uitgeschakeld aangevraagd met ingang van 15 augustus dus 14 september is het er weer af !
Kan dit ongedaan worden gemaakt het moet er dus opblijven
waarom dit nu weer is begrijp ik niet het is als maar vreemder wat er gebeurd
Dat thuis veilig online en overal veilig loopt door elkaar heen en is erg verwarrend voor een klant
En als de klantenservice het zelf niet weet en helder is met de uitleg gaat er een hoop tijd verloren
Hey @thofkamp, ik ben blij om te horen dat je nu duidelijke uitleg gehad hebt over de werking van Thuis Veilig Online.
Ik zie inderdaad dat Thuis Veilig Online opgezegd is. Dit kan ik niet meer terugdraaien en zou je opnieuw moeten aanvragen in My T-Mobile. Je zult Thuis Veilig Online dan ook opnieuw moeten installeren.