Skip to main content

Beste Odido,

Ik heb bij jullie een nieuw abonnement afgesloten wat per 12-12-2024 zou starten. Nu is het zo dat de monteur pas 16-01-2025 tijd voor ons heeft, blijkbaar is het zo dat de verbinding ook niet eerder open staat, ons oude abonnement is per 12-12-2024 afgelopen. Wij zitten nu dus zonder internet tv en telefoon. 
is het mogelijk om alsnog de verbinding te openen zodat wij gewoon met kerst kunnen genieten van jullie diensten?

Mvg Tim Janssen

Hi ​@In.ge.ve, wat super om te zien dat je het besluit hebt gemaakt om naar ons over te stappen! We willen er uiteraard alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van onze diensten gebruik kan maken. Ik zie alleen dat jouw adres geselecteerd is voor een speciaal project, wat de oplevering van het abonnement makkelijker maakt. Om die reden kan ik zelf niet met je kijken naar de mogelijkheden. Wel kan je hiervoor contact opnemen met deze specifieke afdeling die hierover gaat, zodat zij jou hiermee verder kunnen helpen! Je kan hiervoor bellen naar het nummer 0800-8665000. Een van mijn collega's zal dan voor je aan de slag gaan! 

Reageer