Goedenavond,
na vandaag al bijna een uur aan de telefoon gehangen te hebben met verschillende medewerkers probeer ik het eens via deze weg. Vorige week woensdag heb ik met iemand van de klantenservice gebeld omdat wij geen ISRA punt hebben om ons nieuwe T-mobile thuis abbonement te installeren.
Ik zou volgens de medewerker donderdag een link krijgen om zelf een afspraak te maken met de monteur. Donderdag niks, vrijdag gebeld: wordt na het weekend. Inmiddels is het dinsdag, vandaag weer gebeld en nog steeds geen link om een afspraak met een monteur te maken. Ter compensatie zouden we een voucher krijgen voor onbeperkt internet zodat we in ieder geval internet zouden hebben, binnen 1 uur zou die in de mail zijn en anders moest ik bellen. Na 2 uur nog niks, nog maar weer een keer gebeld. Zouden de voucher opnieuw sturen, en nu 4 uur later en nog niks.
Dus inmiddels 4x gebeld, 0 schot in de zaak en ook nog steeds geen internet noch tv noch een afspraak voor een monteur. Wat kan ik nog meer doen?