Skip to main content

Hoi,

 

Vanavond eindelijk mijn glasvezel aangesloten door Gideon installateur. Helaas geen internet (rood lampje modem en op Huawei media converter knippert LOS lampje rood (power groen en PON uit)). Dit zag installateur ook meteen, kon er helaas op dat moment niks aan doen. Glasvezel kabels zijn eind december gelegd (5925 EN, Venlo). Destijds werd gezegd dat de kabel vanuit huis nog doorgetrokken moest worden naar hoofdkabel (inmiddels alle gaten in stoep dicht, dus ik ging er van uit dat de kabel is doorgetrokken). Probleem zit dus niet ín huis (gaf Gideon installateur direct aan). 

 

Bij "Opmerkingen" op de werkbon staat wel : geen signaal installatie uitgevoerd.

 

Hoe kom ik erachter waar het probleem zit en hoe kan dit opgelost worden, zodat ik weer internet heb. Gebruik nu mijn internet bundel van T Mobile.

 

 

 

Groetjes Yvonne

 

 

Hallo Metzonderjasje,

Dat is vervelend!

Heeft de monteur dit doorgemeld naar T-mobile voor verdere opvolging?

Mvg.

Marcel


Hoi @Metzonderjasje, bedankt voor je melding, hier moet snel een oplossing voor komen! Ik ga voor je schakelen met de technische afdeling en ik vermoed dat wij een netwerkmonteur voor je gaan inseinen. 

Daarnaast wil ik ook graag met een tijdelijke oplossing voor je komen. Daarom stuur ik je snel via een privébericht een code toe waarmee je onbeperkt kan internetten. 

Dit wordt vervolgd en wij gaan hard voor je aan de slag!


Reageer