Skip to main content

Beste Odido, allemal ,

Ik ben inmiddels verhuisd naar een nieuw adres. vandaag had ik een afspraak met Guidion om het internet te verbinden  En zijn tot mij verbazing gekomen dat ik geen internet aansluiting heb in de apartment meterkast. Mijn apartment zit on de tweede verdieping en ik heb internet aanlsuting in de hoofd meterkast dat liegt op de grond verdieping. wat zal ik doen of met wie moet ik praten. 

VG

Mohamed

Hey @moh92-, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat de monteur geweest is. Hij heeft geconstateerd dat het FTU op de begane grond geïnstalleerd is. Hij geeft aan dat er een bestaande kabel van de meterkast naar het appartement getrokken is maar deze niet werkt? Je dient een nieuwe kabel te trekken vanaf de meterkast naar je appartement zodat je het modem in je appartement kunt neerzetten. Als het goed is kan Guidion dit doen als de kabel makkelijk te vervangen is, maar dan moet je een nieuwe afspraak inplannen: 020-3232766. Kunnen ze dit niet? Dan denk ik dat je contact moet opnemen met de woningbouw of VvE. Zij kunnen je daarbij verdder helpen!

Reageer