Geen internet

  • 20 May 2024
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemorgen,

Wij ervaren sinds woensdagmiddag 12:00, nadat een Guidion monteur langs is geweest voor het installeren van onze nieuwe internetverbinding, dat we geen internet meer hebben thuis.

Er komt geen licht binnen op de ONT. Ik heb hiervoor KPN en Odido gesproken, aangezien we van KPN naar Odido gegaan zijn met de overstapservice. Beide kunnen niks voor mij betekenen, en is er ook nog geen oplosdatum bekend. Het enige wat we te horen krijgen is dat er een netwerkbeheerder? aangeschoten moet worden die dit probleem verhelpt.

Wat zijn nu onze volgende opties?

Teresa van Odido 26 dagen geleden

@apmast Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken en ik zie dat onze Fiber afdeling bezig is met de zaak. Zij zijn in contact met de (externe) netwerkbeheerder om er voor te zorgen dat het signaal wordt hersteld. Ik wil het je natuurlijk graag vertellen, maar op dit moment durf ik niet met zekerheid te zeggen wanneer dit precies is. 

Maak je op dit moment nog gebruik van een geldige voucher code? Anders stuur ik je er graag nog een aantal toe! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @apmast, ik wil je allereest van harte welkom heten op de community! 😄 Ik kijk graag met je mee naar wat hier precies aan de hand is en wat de vervolgstappen zijn. Zo kan ik je meer duidelijkheid geven en weet je wat je kan verwachten. Wil je alleen nog je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in je Mijn Odido account. Laat je het me weten als je dit hebt toegevoegd? Dan kan ik je abonnement erbij pekken en voor je aan de slag gaan! 

Hi @Nora van Odido,

Ik heb het toegevoegd.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @apmast, heel erg bedankt! Ik heb het direct nagekeken! Er is inderdaad een ticket doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen de netwerkbeheerder aansturen en vervolgens wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, is er bekend wanneer deze technische dienst onze problemen oplost?

Reputatie 7
Badge +2

@apmast Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken en ik zie dat onze Fiber afdeling bezig is met de zaak. Zij zijn in contact met de (externe) netwerkbeheerder om er voor te zorgen dat het signaal wordt hersteld. Ik wil het je natuurlijk graag vertellen, maar op dit moment durf ik niet met zekerheid te zeggen wanneer dit precies is. 

Maak je op dit moment nog gebruik van een geldige voucher code? Anders stuur ik je er graag nog een aantal toe! 

Hoi @Teresa van Odido, onze vouchers verlopen donderdag voor Unlimited data. Ik mag toch hopen dat het voor donderdag opgelost is? :)

Mocht dat niet het geval zijn dan neem ik wel even telefonisch contact op.

Reageer