Skip to main content

Gisteren kwam er een monteur vanuit guidon naar mijn huis voor internet. Het was geïnstalleerd, maar er was geen internetverbinding. Hij vertelde me dat Odido het probleem zou oplossen. Ik had een zeer slechte start in het huis waar ik net in ben verhuisd. De klantenservice heeft geen informatie verstrekt over wanneer het probleem zal worden opgelost.

Hallo @Tarik44 

Welke lampjes zie je nu branden knipperen of uit op de mediaconverter?


Het lampje dat pon zegt, knippert. De klantenservice heeft opnieuw een afspraak gemaakt met Guidon, maar Guidon zei de vorige keer dat ze niets konden doen.


Dit is het rapport van Guidon.

 


@Tarik44 

Staat je klantnummer in je community profiel? Ik denk dat een moderator dit ook wel voor je zou kunnen oplossen.


Ja, ik heb mijn klantnummer toegevoegd.


Ik denk niet dat het zou lukken om weer een afspraak te maken met Guidon. Geïnstalleerd, maar geen internet. De monteur van Guidon zei hetzelfde.


Ik hoop dat het binnen mijn 14-daagse denkperiode wordt opgelost of ik geef Odido op. Het is erg vervelend dat je dit probleem hebt.


@Tarik44 

Het contract gaat pas in wanneer je online bent en dan start de bedenktijd van 14 dagen.


Reageer