Skip to main content

Hallo, Ik heb bij jullie een glasvezel abonnement besteld. Deze zou Donderdag 21 september worden opgeleverd en hiervoor is een monteur langs geweest. Tot het moment van installatie had ik vlekkeloos glasvezel internet van KPN. De monteur heeft het glasvezel kastje van KPN verwijderd en jullie kastje opgehangen. Sinds dat moment heb ik geen internet meer in mijn woning. Er is mij verteld dat de verbinding gepatched was, maar er blijft een LOS lampje knipperen.

De monteur zei niets te kunnen doen en heeft een ticket aangemaakt (ref. 65931467). Als "compensatie” heb ik mobiel internet codes ontvangen. Prima voor het weekend, maar dat werkt eigenlijk gewoon niet met mijn werk.

Ik wil graag een update hebben wanneer dit opgelost gaat worden.

Hey @Martijn N, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de monteur het ticket heeft aangemaakt. Onze techneuten gaan nu hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik ga er vanuit dat het ticket vandaag of morgen opgepakt  zal worden!


Hey @Martijn N, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de monteur het ticket heeft aangemaakt. Onze techneuten gaan nu hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik ga er vanuit dat het ticket vandaag of morgen opgepakt  zal worden!

Hey Tommie,

Bedankt voor de reactie. KPN is inmiddels langs geweest en heeft het probleem opgelost. Het enige wat mij opvalt is dat de upload snelheid is gelimiteerd tot +-500Mbps. Zou hier nog iets aan gedaan kunnen worden?

 

 


Hi @Martijn N, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik ben blij om te horen dan het opgelost is. Het lijkt erop dat het ONT niet goed gerigistreerd is. Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd, als het goed is moet je upload nu omhoog gaan! Zou je dit nog kunnen checken voor mij? 


Hey @Tommie van Odido,

De upload snelheid zit nu goed. Hartelijk bedankt voor het oplossen!

 


Reageer