Mijn instalatiepaket is retour gegaan zonder dat ik de mogelijkheid heb gehad om het bij een postnl servicepunt op te kunnen halen hoe zit dit??
Bladzijde 1 / 1
staat de woning leeg misschien ?
postnl wil het dan nog wel eens retour sturen om fraude te voorkomen.
postnl wil het dan nog wel eens retour sturen om fraude te voorkomen.
Ja klopt maar sinds vandaag niet meer wordt het opnieuw opgestuurd?
Hoi @Hdj95
In dit geval wil ik er graag voor zorgen om meteen een nieuw pakket op te sturen. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) nodig. Dat zorg ik ervoor dat er een nieuw pakket wordt opgestuurd! Hoe dan ook, wees gerust: we zorgen ervoor dat jij snel online kunt zijn!
In dit geval wil ik er graag voor zorgen om meteen een nieuw pakket op te sturen. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) nodig. Dat zorg ik ervoor dat er een nieuw pakket wordt opgestuurd! Hoe dan ook, wees gerust: we zorgen ervoor dat jij snel online kunt zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.