Skip to main content
installatie pakket nog niet binnen

op 04/06/2019 heb ik tele2 gebeld .

hoe zat met mijn contract, deze was afgelopen kon gaan waar ik naar toe wilde.

ze stelde mij voor om te blijven dat wilde ik niet omdat zooitje hier nooit goed en degelijk gewerkt heeft, portforwarding enz ps4 deed bijna nooit dus stelde zij mij voor om gaan kijken bij t-mobile thuis leuk vroeger was dit vodafone werkte best redelijk goed .

oke krijg medewerker van tele2 legde mijn eigelijk gelijk contract voor

van t-mobile mooie das snel geregeld

oke zou binnen drie dagen mail krijgen van bedrijf dat zooitje komt installeren oke gekregen

kon niet op de dag zelf die op contract stond ik heb dat bedrijf de volgende morgen gebeld als eerste

deze konden mij wel de afspraak maken op de dag dat ik wilde

prima wachten wachten he een brief dat binnen aantal dagen het pakket er zal zijn

dat ik brievenbus maar in gaten moest houden postnl is er zo een wij bellen niet aan als we 4 hoog moeten lopen

vrijdag maar eens de chat aan gegaan met t-mobile thuis een van de medewerkers kon mij verteleen dat zwaar achter lopen met verzenden van de installtie pakketten de beste man zij dat mij track trace code vannacht morgen wel online zou staan dus niet

gisteren nog eens contact opgenomen chat medewerker deze verschuild zich als het zelfde verhaal chat medewerker 1 alleen een dag later

nu heb ik afspraak op de 25ste in ochtend met de monteur

nu komt het leukste er is nog geen pakket

morgen moet ik werken 0700-tot1800 uur

dus kan geen pakket in ontvangst nemen normaal gesproken

als je dan niet thuis bent hier in buurt kun je dag later in avond op halen na 1600 uur



DUS T-mobilethuis verschuil je niet achter het bericht dat jullie alles opgelost hebben

dat hebben jullie nog steeds niet ik heb mijn contract al laten wijzingen bij tele2 een week later

anders had nu zonder gezeten maar hoe gaan we dit oplossen aan gezien conform de afspraken niet nakomen al op datum vorige week en op de dag dat de overstap nou plaats moet vinden

hoe willen jullie dat gaan compaseren

ik denk dat als ik pakkeet binnen krijg dat ik de boel zelf aansluit zo moeilijk is niet
Hey @moffia,



Wow wat een verhaal! Het klopt inderdaad dat we jammer genoeg vertraging hebben gehad met de installatiepakketten. Gelukkig zijn deze problemen voorbij! Ik betreur dan ook dat je hiervan de dupe bent geworden. Inmiddels zie ik dat je bent voorzien van een installatiepakket en probleemloos kunt genieten van je T-Mobile Thuis abonnement. Ik hoop dat we hiermee met een schone lei kunnen starten!

Reageer