Skip to main content
Beantwoord

Geen glasvezel signaal

  • 28 May 2024
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Gisteren is de monteur lang geweest om het kastje van delta aan te sluiten en de odido modem. Helaas zei deze al gelijk dat er een probleem was. Het delta kastje kreeg geen signaal.  De lampjes power, alarm en data branden alleen. Maar geen zorgen.

Dit was alleen iets administratiefs en zou binnen 8 uur wel geregeld worden. Het is nu de volgende dag en ik zit nog steeds zonder internet.

Hoezo zou ik geen signaal hebben. Ik ben overgestapt van delta en daar had ik ook gewoon werkende glasvezel.

Als ik meer topics lees op dit forum zie ik dat ik niet de enige ben en dat dit erg lang duurt om op te lossen. Ik zou graag hebben dat dit snel wordt opgelost want ik mag er toch van uit gaan dat je niet een paar dagen zonder werkende verbinding zit.

Nou heb ik gisteren ook met de klantenservice van jullie gebeld en daar kreeg ik een mail van dat ik vandaag terug gebeld zou worden. Nou is de dag nog niet voorbij maar ik heb er al een hard hoofd in.

Ook heb ik delta fiber aan de lijn gehad om dat signaal te regelen maar dan krijg je als antwoord dat hun dat niet kunnen want dat kan alleen een interne afdeling die niet voor klanten bereikbaar is. Dus het zou fijn zijn als jullie dit vandaag nog gaan regelen met delta. 

2 reacties

Zojuist gebeld en er zou een monteur komen voor 4 uur vanmiddag dus hopen dat het dan opgelost wordt.

De monteur van SPIE is net langs geweest en hij zag dat de gideon monteur de lijn verkeerd gepatched had. Hij was gepatched op 1731 terwijl het 1931 moest zijn.  Na 45 seconden was het dus gefixed. Dus gelukkig na 1 dag alles opgelost. 

Vind het dus  wel zo eerlijk als het zo snel opgelost is dat ook hier te melden.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Airwolf83, wat super om te zien dat de oorzaak zo snel gevonden is en je nu weer online bent! 😄 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd voor op de community terecht kan. Ik help je dan met alle liefde verder! 

Reageer