Gisteren is de monteur lang geweest om het kastje van delta aan te sluiten en de odido modem. Helaas zei deze al gelijk dat er een probleem was. Het delta kastje kreeg geen signaal. De lampjes power, alarm en data branden alleen. Maar geen zorgen.
Dit was alleen iets administratiefs en zou binnen 8 uur wel geregeld worden. Het is nu de volgende dag en ik zit nog steeds zonder internet.
Hoezo zou ik geen signaal hebben. Ik ben overgestapt van delta en daar had ik ook gewoon werkende glasvezel.
Als ik meer topics lees op dit forum zie ik dat ik niet de enige ben en dat dit erg lang duurt om op te lossen. Ik zou graag hebben dat dit snel wordt opgelost want ik mag er toch van uit gaan dat je niet een paar dagen zonder werkende verbinding zit.
Nou heb ik gisteren ook met de klantenservice van jullie gebeld en daar kreeg ik een mail van dat ik vandaag terug gebeld zou worden. Nou is de dag nog niet voorbij maar ik heb er al een hard hoofd in.
Ook heb ik delta fiber aan de lijn gehad om dat signaal te regelen maar dan krijg je als antwoord dat hun dat niet kunnen want dat kan alleen een interne afdeling die niet voor klanten bereikbaar is. Dus het zou fijn zijn als jullie dit vandaag nog gaan regelen met delta.