Op 23 okt (nu 2 weken en 1 dag) is er een monteur langs geweest om alles aan te sluiten. Alles aangesloten maar geen glasvezel internet. Monteur vertrokken want het probleem zou bij odido liggen. Toen heb ik later nog naar de klantenservice gebeld (37 min in de wacht) dat ik wel elke keer mailtjes krijg dat ik het dsl apparatuur moet terug sturen en dat ik op glasvezel zit, terwijl het glasvezelnetwerk het helemaal niet doet.
Wat vervelend was het antwoord en ze zouden het oplossen.Maar ik kon een voucher krijgen met onbeperkt internet, daarop antwoordde ik dat ik deze niet nodig had want mijn dsl aansluiting deed het nog (had ik nooit moeten zeggen). Oke ze zouden aan de slag gaan. Ik hang op en zie het dsl lampje doven.
Dus direct terug gebeld (weer een half uur in de wacht) want nu zat ik echt zonder internet. Dus nu wel de voucher aangenomen. En ze vonden het raar dat het dsl was afgesloten, dus de monteur zou wel aan het werk zijn om het om te zetten.
Later in de week werd ik gebeld dat het opgelost was en dat er weer een monteur zou langskomen. Dus monteur ingepland en deze keer heeft hij van alles geprobeerd maar nog steeds geen internet.
Weer klantenservice gebeld (nu maar 20min in de wacht) om verhaal te halen en te vragen of ze dsl weer aansluiten, maar dit zou niet kunnen. Eenmaal gedeactiveerd is dit niet mogelijk om dit terug te draaien werd er verteld (rare gang van zaken)
Nu ruim 2 week later zit ik nog steeds zonder 1e levensbehoefte van tegenwoordig. Een hotspot werkt gewoon weg niet voor thuis.
Wanneer wordt dit nou eens opgelost!?
Ohja op de mediaconverter branden de lampjes power, pon, data en alarm is uit. Op de T56 branden alle lampjes groen behalve het internet bolletje die is rood