Skip to main content

Ik heb een internet storing odido thuis. ik heb al een week geen internet.

hoe kan dit XXXX?

ik zou worden teruggebeld, is niet gebeurd. en ik kom de klantenservice nu niet door.

Heb ik nu recht om mijn abonnement op te zeggen?

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Hey @agnnc, ik help je hier graag verder mee. 

Zou je een aantal vragen voor mij willen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie voor je doorzetten, alvast bedankt!

1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Wan brandt geel. Pon helemaal niet en los knipperend rood 1 per seconde

Wan continue geel idd

Power lampje brand groen

Hi @agnnc, ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met onze klantenservice en dat je weer online bent! Klopt dit? 

Klopt. Ik krijg een nieuwe modem maar wanneer en hoe hij komt staat er niet bij

ik woon in een appartement en ik ben niet altijd thuis.

hoe gaat dit???

En nee ik ben niet online .vandaar die modem

Kan ik geen monteur krijgen? ik wil het opgelost hebben vandaag. totaal ben ik meer dan een week zonder internet.

Het is niet gelukt met de nieuwe modem.

de LOS knippert nog steeds rood. Hoe kan modem

dit oplossen.

graag een monteur sturen of mijn abonnement afsluiten.

ben t zat. Ik heb nu meer dan een week geen internet!

Hey @agnnc, we hadden gehoopt dat het omruilen van het modem voldoende zou zijn. Ik heb het nogmaals voor je doorgezet met hoge prioriteit. Hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! 

Kost mij te veel tijd.

is het mogelijk om kosteloos abonnement op te zeggen? hoe gaat dit, wat is de procedure?

Je dient ons 30 dagen de tijd te geven om het probleem voor je op te lossen. Lukt het ons niet om het binnen 30 dagen op te lossen dan mag je het contract kosteloos ontbinden @agnnc

ja . prima dan moet het maar. maar ik ben wel klaar met Odido.

Reageer