geen datum aangegeven

  • 16 December 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Hi, 

Ik heb gisteren een internet thuis abonnement aangevraagd en ook een bevestiging in de mail gehad.
Maar in het contract staat er helemaal geen data bij vanaf wanneer het in gaat.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen en het alsnog aan kunnen geven?

Mvg,

Chev

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Chevaly1, goede vraag! Ik zie dat je zelf als wensdatum voor het abonnement 17-05-2023 hebt aangegeven. We zullen op tijd starten met de aanvraag van de lijn bij de netwerkbeheerder. Rond deze datum hoor je van ons. Zodra de lijn actief is, sturen wij het installatiepakket op en zorgen we dat je een afspraak kunt maken met de installatiemonteur. Dit komt helemaal goed!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Is het een DSL, koper verbinding of glasvezel? In dat laatste geval, hangt er al een glasvezel kastje in je huis of moet dat nog aangelegd worden?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Chevaly1, goede vraag! Ik zie dat je zelf als wensdatum voor het abonnement 17-05-2023 hebt aangegeven. We zullen op tijd starten met de aanvraag van de lijn bij de netwerkbeheerder. Rond deze datum hoor je van ons. Zodra de lijn actief is, sturen wij het installatiepakket op en zorgen we dat je een afspraak kunt maken met de installatiemonteur. Dit komt helemaal goed!

Reageer