Twee dagen geleden heb ik een nieuwe aansluiting aangevraagd maar hier geen bevestigingsmail van ontvangen. Ik kan wel inloggen op my T-mobile thuis, maar daar staat deze verontrustende boodschap:
Ai! We zien een foutje in je bestelling van T-Mobile Thuis. We zijn er nu mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Wat kan ik hiermee? Mijn klantnummer is LLH50187
Er is een dubbele order op dit adres, vandaar dat je ook nog geen bevestiging hebt ontvangen. Na de kerstdagen zal er contact met je worden opgenomen hierover!
Fijne feestdagen!
Hallo, ik heb gister een nieuwe wifi aansluiting besteld en zou mijn contract in de bevestigingsmail moeten ontvangen. Helaas heb ik deze mail niet ontvangen. Mijn naam is Madelon Nieuwold en mijn ordernummer is XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Hallo
Welkom op de Community, via onderstaande link kun je al veel informatie lezen.(link is klikbaar)
Als er dan nog vragen zijn kun je ze altijd weer hier stellen.
Hoi
In sommige gevallen duurt het ietwat langer voordat je een e-mail met het contract ontvangt. Gelukkig is deze nu wel verstuurd; heb je het contract in goede orde ontvangen? Mocht je toch nog hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.