Ik heb op 24 oktober een bestelling voor het internetabonnement geplaatst.
Ik kreeg een e-mail met factuur en bestelnummer [mod edit: gegevens verwijderd].
Daarna kreeg ik echter geen reactie en mijn abonnement zou vandaag moeten ingaan.
Ik kan niets vinden op MyOdido en heb een nieuw abonnement aangevraagd, maar dit werd automatisch opgezegd omdat ik een eerdere bestelling had gedaan.
Wanneer ik de bestelstatus probeer te controleren, staat er "Sorry! Er ging iets mis" op de pagina.
Bestaat mijn bestelling? Als het ontbreekt, kunt u mij dan helpen annuleren zodat ik een nieuw exemplaar kan bestellen?
Hi
Het klopt daarnaast inderdaad dat jouw nieuwe bestelling is geannuleerd, omdat er al een bestelling liep. Ik heb nu jouw e-mailadres losgekoppeld van de geannuleerde bestelling. Wil je kijken of het nu wel lukt om de bestelstatus te bekijken in Mijn Odido?
Bedankt voor de uitleg.
Ik heb een nieuwe e-mail ontvangen over mijn bestelling.
Super
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.