Skip to main content

Er was vorige week een zeer vriendelijke ploeg mensen die een mooi kastje aan heeft gelegd in onze woning. Echter krijg ik geen bericht van odido dat het binnenkort aangesloten wordt.


Na een telefoontje met de klantenservice die mij doorverwezen naar een ander bedrijf die de afspraak zou regelen. werd ik weer terug verwezen door dit bedrijf naar odido omdat er niks in hun systeem te vinden was!

 

Graag zou ik willen weten wanneer glasvezel aangesloten wordt.. en wanneer ons modem komt!

 

 

Welkom op onze Community! @Remol 

Goed dat je dit navraagt. Ik ben direct het systeem ingedoken om  voor je uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat je vandaag contact hebt mijn collega van de Klantenservice. Hij heeft uitgelegd dat de netwerkbeheerder de zaak nog gereed moet melden. Zodra dit is gebeurd, zullen wij Guidion, onze installatiemonteur aansturen. 


Er was vorige week een zeer vriendelijke ploeg mensen die een mooi kastje aan heeft gelegd in onze woning. Echter krijg ik geen bericht van odido dat het binnenkort aangesloten wordt.


Na een telefoontje met de klantenservice die mij doorverwezen naar een ander bedrijf die de afspraak zou regelen. werd ik weer terug verwezen door dit bedrijf naar odido omdat er niks in hun systeem te vinden was!

 

Graag zou ik willen weten wanneer glasvezel aangesloten wordt.. en wanneer ons modem komt!

 

 

Hoe lang mag dit precies duren ?

Ik heb nog steeds geen bericht!

Vriendelijke groet Rene


Hoelang het zal duren durf ik niet te zeggen @Remol. Guidion zal vanzelf contact met je opnemen zodra alles gereed is! 


Reageer