Beantwoord

Gaarne hulp met bestelling en rekening aanpassen ?

  • 5 September 2019
  • 7 reacties
  • 356 Bekeken

Reputatie 3
Heb vandaag mijn abonnement verlengd en mijn tv box vervangen door 1 met opname functie , ben tevreden over de kwaliteit en service van Tmobile vandaar ik ook al Jarenlange klant ben ( vanaf Orange 🙂 )
Maar de verlenging gaat in op 30-9 en heb in mij T mobile en tevens in mijn email gezien dat er iets niet klopt in de overeenkomst volgens mij, kan iemand @Sander mij svp verder helpen ?.
icon

Beste antwoord door Kid rock 13 September 2019, 22:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi @Kid rock,

Hier ben ik! Wat gaat er mis in je bestelling? Ik kon zo op het eerste oog niets raars zien. Mocht het om privacygevoelige informatie gaan, laat het mij weten in een privébericht. Anders kan ik het ook in een reactie hier in het topic. Openbaarheid is ook mooi. 🙂
Reputatie 3
Hallo @Sander , Heb mijn contract verlengd ( klant sinds Orange:) ) .
Telefonisch mijn abonnement verlengd , met Opname functie genomen deze keer.
zou de oude/normale zonder opname functie terugsturen en 1 met opname functie ontvangen.,

Duidelijke afspraken gemaakt betreffende de abinnements kosten ,eerste 6 maanden 35 Euro vervolg normake, kan geen verwarring over ontstaan maar toch valt de rekening 5 Euro hoger uit ! , dan afgesproken/overeengekomen

Contact wederom opgenomen , de mevrouw zei ook afspraak is afspraak en zou het doorgeven aan de betreffende afdeling maar de rekening is nog hetzelfde ook heb ik de andere box nog niet ontvangen.
Reputatie 3
Ondertussen opgelost @Sander , krijg de 5 Euro Korting per maand in 1 keer voor 6 maanden gestort ( 30 Euro ) op mij rekening en betaal 40 Euro zo is het verrekend ,

Na 6 maanden wordt er wederom 30 Euro gestort op mijn rekening zodat ik maandelijks het afgesproken/overeengekomen bedrag betaal..
Reputatie 7
Hi @Kid rock ,

Goed geregeld! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij weten? 😎
Reputatie 3
@Sander Prima zal ik doen 🙂 ,

Hoop binnenkort de Tv box met opname functie te ontvangen (in de bevestigingsmail van 05-09-2019 stond vermeld dat die onderweg is dus had hem al lang geleden verwacht ?) misschien kan je dat nakijken svp .12 dagen geleden.

En tevens het verschuldigde bedrag op mijn rekening te zien verschijnen volgens afspraak.
Reputatie 7
Hey @Kid rock,

Ik zie dat je je TV Box met opnamefunctie vandaag gaat ontvangen! 😄 Tussen 12.15 - 14.45 uur kun je 'm per post verwachten.

De beloofde vergoeding is zo te zien nog niet ingediend, ik ga daar achteraan! Zodra de vergoeding is ingediend en goedgekeurd, ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Reputatie 3
Hey@Kid rock,

Ik zie dat je je TV Box met opnamefunctie vandaag gaat ontvangen! 😄 Tussen 12.15 - 14.45 uur kun je 'm per post verwachten.

De beloofde vergoeding is zo te zien nog niet ingediend, ik ga daar achteraan! Zodra de vergoeding is ingediend en goedgekeurd, ontvang je een e-mail ter bevestiging.

 

 

Hey  @Piotr ,

 

Nu 1 Maand verder !!, wanneer ik een maand telaat me rekening zou betalen is Tmobile dan OOK ZO geduldig  ? :)

 

Wat is de status ?

Reageer