Maar de verlenging gaat in op 30-9 en heb in mij T mobile en tevens in mijn email gezien dat er iets niet klopt in de overeenkomst volgens mij, kan iemand
Beantwoord
Gaarne hulp met bestelling en rekening aanpassen ?
Heb vandaag mijn abonnement verlengd en mijn tv box vervangen door 1 met opname functie , ben tevreden over de kwaliteit en service van Tmobile vandaar ik ook al Jarenlange klant ben ( vanaf Orange 🙂 )
Maar de verlenging gaat in op 30-9 en heb in mij T mobile en tevens in mijn email gezien dat er iets niet klopt in de overeenkomst volgens mij, kan iemand@Sander mij svp verder helpen ?.
Maar de verlenging gaat in op 30-9 en heb in mij T mobile en tevens in mijn email gezien dat er iets niet klopt in de overeenkomst volgens mij, kan iemand
Beste antwoord door Kid rock
Ondertussen opgelost @Sander , krijg de 5 Euro Korting per maand in 1 keer voor 6 maanden gestort ( 30 Euro ) op mij rekening en betaal 40 Euro zo is het verrekend ,
Na 6 maanden wordt er wederom 30 Euro gestort op mijn rekening zodat ik maandelijks het afgesproken/overeengekomen bedrag betaal..
Na 6 maanden wordt er wederom 30 Euro gestort op mijn rekening zodat ik maandelijks het afgesproken/overeengekomen bedrag betaal..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

Tussen 12.15 - 14.45 uur kun je 'm per post verwachten.