Beantwoord

Gaan jullie zo met alle klanten om??

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 510 Bekeken

Daar XS4ALL op dreigt te gaan in KPN heb ik in april de keuze gemaakt om zowel met de thuis als mobiele diensten over te stappen naar T-Mobile. Daar contacten bij KPN allemaal qua datums allemaal mooi gelijk aan elkaar liepen, de goede poging gewaagd om dit bij T-Mobile ook voor elkaar te krijgen. Missie helaas mislukt. 4 juni is mijn mobiele nummer keurig geporteerd, voor de thuisdiensten stond op dezelfde dag als verassing (wisten niet voor wanneer er een afspraak stond) een monteur op de stoep maar het installatie pakket zouden wij pas savonds ontvangen. Monteur kon dus niets doen en het was geen probleem als we het zelf deden.

Direct nadat het pakket is binnengekomen heb ik het pakket aangesloten en de TV aangemeld. Een dag later gebeld mbt klantvoordelen, hier was echter (al dagen lang!!) een storing mee waardoor dit niet geactiveerd kon worden, zal allemaal automatisch doorlopen. Snelheden waren nog niet geweldig maar vanwege vakantie voor latere zorg.

Met deze ervaring op zak ben ik vertrokken voor vakantie, alwaar ik nu nogsteeds van probeer te genieten maar steeds word lastig gevallen door T-Mobile en Guidion. Diverse keren een bericht ontvangen dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Waarvoor dan, het is toch aangesloten!? Afgelopen week ontvang ik een bericht met de titlel "Waar was je nou". Klaarblijkelijk doet T-Mobile en Guidion maar wat want ik had niet eens een afspraak.

Ik heb na het opvolgen van diverse adviezen twee weken geleden eindelijk (!) een afspraak kunnen maken dat er 27 augustus een monteur langs zal komen om alles in orde te maken.... Eind goed, al goed. Thans, dat dacht ik dan.

Vandaag is mijn telefoon heel kort even over gegaan, te kort om op te nemen. Dit bleek iemand van jullie klantenservice te zijn want jullie 0800 werd meegezonden. Kort hierna ontving ik echter een mail dat mijn gehele bestelling geannuleerd is. Eenmaal thuis blijkt niets meer te functioneren, geen TV, geen internet, niets. Tot slot van rekening zal ik ook nog eens € 75,00 moeten betalen vanwege deze annulering.... Pardon!!??

Jullie maken er een zooitje van en blijven in gebreken. Ik wil jullie verzoeken deze problemen per ommegaande op te lossen. Ben het helemaal beu en nu op weg naar de winkel want telefonisch kom ik geen steek verder. Ook in de winkel blijk ik helaas geen steek verder te komen. Ben het beu en ga hiermee de media opzoeken.

GRAAG EEN OPLOSSING!!
icon

Beste antwoord door Candy 15 August 2019, 15:48

Bekijk origineel

2 reacties

Uiteraard heb ik mijn ervaring met T-mobile nu ook gedeeld in mijn netwerk. Door bekenden word ik er op gewezen dat mijn Ex vrouw bij T-Mobile zal werken en hier mogelijk meer van af weet. Het zal erg prettig zijn als dit uitgezocht kan worden want dit zal dan natuurlijk te zot voor woorden zijn.
Reputatie 4
Hoi @ASIBRA,

Ik wil je graag helpen om dit te herstellen! Ik heb ik het meteen voor je gecheckt. De diensten zijn afgesloten omdat de installatie nog niet officieel was voltooid. We hebben je niet kunnen bereiken tijdens je vakantie. Dit heeft voor de miscommunicatie gezorgd. Mijn excuses voor de ongemakken hierdoor.

Zoals ik het zie heb je inmiddels telefonisch contact gehad met één van mijn collega’s. Zij heeft voor jou opnieuw een bestelling geplaatst. Ik weet zeker dat dit weer goed komt!

Reageer