Skip to main content

Beste

Vandaag is de monteur van Gidion langs geweest om mijn internet te verzorgen in mijn nieuwe woning.

Helaas kwam hij niet verder door een defect In het FTU kastje (die van KPN/Glaswebvenray is). Hier zit namelijk een kabelbreuk in. Hier kwamen wij achter nadat hij het doorgemeten had en er fel rood licht door een van de kabeltjes scheen.

Monteur van Guidion heeft KPN gebeld en een ticket aangemaakt en KPN vertelde dat ze me zouden terug bellen. Helaas is dit niet gebeurd.

Tevens contact gehad met jullie (odido)

Graag hoor ik van jullie hoelang zo iets gaat duren, ik kijk er natuurlijk erg naar uit om mijn huis te voorzien van jullie WIFI.

Ik ben militair van beroep, zit daarom erg krap met de tijd dus enige haast zit wel achter. 

zie hier onder de opmerkingen van het pakbon van Guidion.

Ftu in meterkast Mc geplaatst Echter geen licht. Contact opgenomen met KPN en zij hebben ticket aangemaakt Sir202404263195

Modem geïnstalleerd, Wap geïnstalleerd en ingesteld Alles staat gereed in afwachting signaal

 

 

Met vriendelijke groet

 

Ruben mennink

Hoi @Rubenmennink, allereerst excuses voor deze ervaring. Het is inmiddels doorgezet naar de technische dienst en zij zullen de externe netwerkbeheerder inschakelen. Hiervoor wordt zo snel mogelijk een afspraak met je gemaakt. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Beste Ishana.

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb. 

Internet werkt nu prima nadat er iemand van KPN langs is gekomen. Probleem zat hem in het verdeelstation ergens in de wijk.

 

Bedankt

 

Groetjes

 

Ruben


@Rubenmennink Super fijn om te lezen dat het is opgelost en dank je wel dat je dit alsnog met ons deelt! 😊


Reageer