Skip to main content
Beantwoord

FTU kabel defect

  • 17 February 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb T-mobile thuis besteld, omdat ik graag gebruik wil maken van het snelle glasvezelinternet. Echter het volgende:

Sinds we in dit huis wonen (+/-4jaar) altijd Ziggo gehad en er dus nooit erg in gehad dat de FTU los in de muur zat en de kabel er uit getrokken was. Hoe kan dit gerepareerd worden? Moet eerst Guidion langskomen om te checken of…? 

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @S2nder05 

Dat ziet er niet goed uit, hier moet Guidion eerst voor langskomen om eea na te kijken en vervolgens wordt de netwerkbeheerder ingeschakeld volgens mij.

Hallo @S2nder05 

Dat ziet er niet goed uit, hier moet Guidion eerst voor langskomen om het te beoordelen en vervolgens wordt de netwerkbeheerder ingeschakeld volgens mij.

Dank voor je snelle antwoord. Dan wacht ik even tot Guidion contact met me opneemt voor installatieafspraak.

Reputatie 7
Badge +15

@S2nder05

Het kan helaas niet eerder dan de installatiedatum maar Guidion zal dus wel alvast de modem installeren.