Skip to main content

Hallo,

Ik ben recentelijk (gisteren) verhuisd naar een nieuwe woning (heb daarvan gisteren de sleutels gekregen). Het betreft een huurwoning (van Ons Huis in Enschede). De monteur van Odido kwam langs, maar kreeg te zien dat de FTU defect is.

Ik had dit ook tegen de monteur netjes verteld dat ik nog maar net de sleutels van het huis gekregen heb en daarmee ook de FTU ‘zo aangetroffen heb’. Hij heeft dit netjes in zijn omschrijving vermeld als:

Ftu defect zie foto’s
Overlengte 15 cm
Patch geplaatst
Klant heeft vandaag de sleutels ontvangen van de woning en heeft de Ftu zo aangetroffen

De monteur had ook gezegd dit zo snel mogelijk te vermelden aan de wooncorporatie Ons Huis, aangezien zoiets rond de €300 kan kosten om te repareren. Ik had dit alles ook meteen daarna verstuurd naar de wooncorporatie en hoop dan ook dat dit inderdaad vergoed zal worden vanuit de wooncorporatie (ik neem aan dat dit onder “onjuiste oplevering van woning” valt).

Vandaag kreeg ik een e-mail van Odido:

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 74803414.
Je ontvangt hierover binnen 3 werkdagen meer informatie.

Ik heb echter niet vandaag contact met hun gehad (wellicht dat de monteur iets aan de gang heeft gezet).

Hoe loopt het nu verder?

Hallo ​@LorenzDuremdes 

De monteur heeft samen met Odido eea in gang gezet, je zult het even moeten afwachten.

Reageer