Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij koppelen abonnement

  • 2 July 2024
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Wanneer ik mijn thuis internet abonnement probeer te koppelen aan mijn odido account krijg ik, nadat ik de bevestigingscode uit de mail heb ingevuld, de melding “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Annelol, ik wil je van harte welkom heten op de Community! 😄 Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat je ook het Internet abonnement kan bekijken in je Mijn Odido account. Vaak krijg je deze melding als niet alle gegevens precies hetzelfde staan als het abonnement wat al gekoppeld is. Nu heb ik dit gecheckt bij jou en hier staat alles helemaal goed. Ik heb dit daarom gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat jij je account weer kan koppelen. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie over het Internet abonnement willen inzien, laat het dan aan me weten. Ik zoek dit dan met liefde voor je op! 

Hi @Annelol, ik wil je van harte welkom heten op de Community! 😄 Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat je ook het Internet abonnement kan bekijken in je Mijn Odido account. Vaak krijg je deze melding als niet alle gegevens precies hetzelfde staan als het abonnement wat al gekoppeld is. Nu heb ik dit gecheckt bij jou en hier staat alles helemaal goed. Ik heb dit daarom gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat jij je account weer kan koppelen. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie over het Internet abonnement willen inzien, laat het dan aan me weten. Ik zoek dit dan met liefde voor je op! 

 

Hallo @Nora van Odido bedankt voor je antwoord, ik zou in de tussentijd graag mijn tv-klantnummer en pincode willen inzien

Reputatie 7
Badge +4

Daar help ik je graag mee @Annelol! Om ervoor te zorgen dat niet iedereen op je TV account kan inloggen zal ik je de inloggegevens via een privébericht toesturen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Reageer