Skip to main content
Beantwoord

foutmelden bij koppelen nieuw internet/tv abonnement

  • 22 July 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Goedenavond,

Ik probeer met mijn Odido account ons nieuwe internet/tv abonnement te koppelen, maar krijg de volgende foutmelding: 
‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’

Kan iemand mij hierbij helpen? 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Hollander0299, ik wil je van harte welkom heten op de community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om te kijken waar deze foutmelding vandaan komt, alleen lijkt het alsof er geen Mijn Odido account aangemaakt is op jouw e-mailadres. Kan het zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan het e-mailadres waarmee je ook op de community bent ingelogd? Zou je me in dat geval het e-mailadres in een privébericht willen sturen, zodat ik mee kan kijken? 

 

Hoi Nora, 

 

Heb je hier voldoende aan?

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Bedankt voor de screenshot @Hollander0299! Ik ga dit gelijk voor je doorzetten zodat dit onderzocht kan worden. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen en zodra het opgelost is zullen mijn collega's van de technische dienst contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie nodig hebben uit het Mijn Odido account, laat het dan gerust weten. Ik help je dan met liefde verder! 

Reageer