Skip to main content
Beantwoord

Foutje 😡

• 13 October 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ben weer terug bij Odido 🥲
Vorige week een nieuwe afstandsbediening besteld, ontving een wandcontactdoos 😡

Weer een week zonder TV 😡

Beste antwoord door rene111

Ishana van Odido schreef:

Hoi @rene111, excuses hiervoor! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er gisteren een nieuwe afstandsbediening is verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Klopt Ishana, ik heb gisteren weer even gebeld.

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7677 reacties
  • 13 oktober 2024

@rene111 

Klik  hier ⬇️ om te bestellen. En vul je forumprofiel helemaal in!  (Zie mijn onderschrift 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 13 oktober 2024

Dank !

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1912 reacties
  • 16 oktober 2024

Hoi @rene111, excuses hiervoor! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er gisteren een nieuwe afstandsbediening is verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @rene111, excuses hiervoor! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er gisteren een nieuwe afstandsbediening is verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Klopt Ishana, ik heb gisteren weer even gebeld.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen